понеделник, 13 юли 2015 г.

ПРОДАЖБИ 2015

Нищо не се случва докато не се продаде
Най важно 2015 продажби , договори , клиенти
Направете парите и успеха приоритет

Научи детето как да изкарва пари,как хората правят пари
Научи детето как да привлича повече клиенти и да продава и печели повече
Научи детето как да работи за пари,как да продава знанията ,уменията и труда си
  Поощрявайте детето си да общува. Умението за общуване е безценно. Добрите комуникационни умения на вашето дете ще му отварят редица врати, ще му позволят да общува с много хора и да създава около себе си кръг от съмишленици в кариерата, инвестициите, свободното време, личния живот. Помогнете на детето си да се научи да си сътрудничи с околните, да признава нуждите им и да умее да заявява своите. Много от експертите, които консултират деловите среди, отбелязват, че висшите мениджъри рядко се оплакват от липса на професионална компетентност. По-голям проблем за тях са пропуските в умението за общуване. Уви, често приемаме това фундаментално качество като даденост и не обръщаме достатъчно внимание как се справя детето, комуникирайки се връстниците си и възрастните.



ПРИНЦИПИ НА РАБОТА -Щe ви изглeждaт мнoгo пoзнaти,  въпpocът e дaли ги пpилaгaтe, нe пpocтo дaли ги знaeтe. Зaпитaйтe ce изoбщo изпoлзвaтe ли ги?

Най важното при бизнеса са продажбите ,много хора имат чудесен продукт но слаби продажби

В началото --- решава да постави звънец, озвучаващ всяка продажба от сайта, но две седмици по-късно се лишава от него, тъй като той просто не спира да звъни

10 хиляди предварителни заявки за покупки за 1 минута на премиерата на продукта,услугата 

Рекламирайте. Само защото сте създали нещо, това не означава, че клиентите ще заприиждат на тълпи. За да успеете, трябва да рекламирате новия си бизнес. Рекламата и маркетингът не е необходимо да бъдат скъпи, но трябва да са налице. 

Хората винаги се страхуват от промените. Хората се страхуваха дори и когато електричеството бе изобретено,хора прескачат все още линиите на трамвая мислят че има ток , нали така?
 Вместо да си купуваме самолети или да се забавляваме като някои наши конкуренти, ние инвестирахме почти всичко обратно в компанията.
Вашите най – недоволни клиенти са най – добрия ви източник за учене!
За голямата печалба, понякога трябва да поемаш и големи рискове!
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар